ویژگی های کوکتل فیوژن درمان سلولیت
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1402
نظرات

 کوکتل آنتی اکسیدان قوی فیوژن F-MELIRUTIN:

خرید کوکتل مزوتراپی آنتی اکسیدان ملی روتین فیوژن F-MELIRUTIN، باعث تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می شود و به افزایش جریان گردش خون کمک می کند، و مکملی برا کوکتل کاشت مو برای رسیدن به تاثیرات سریعتر می باشد. همچنین از این محصول می توان در  مزوتراپی لاغری، آکنه و مو استفاده کرد. کوکتل ملی روتین F-MELIRUTIN یک ضدانقعاد می باشد. و در نتیجه در کاهش واریس، جلوگیری از لخته شدن خون موثر است.

کوکتل مزوتراپی فیوژن مدل F-MELIRUTIN یکی دیگر از کوکتل های فیوژن است که برای درمان بهبود جریان خون مویرگی مثل واریس، درمان سلولیت، جوانسازی پوست و کمک به درمان قطع ریزش مو استفاده می شود. در واقع کوکتل مزوتراپی فیوژن مدل F-MELIRUTIN برای چندین کار، کاربرد دارد. کوکتل ملی روتین فیوژن F-MELIRUTIN حاوی مواد فعالی است که بر روی سطوح لنفاوی و وریدی برای از بین بردن سلولیت متمرکز است. و همچنین رادیکال های آزاد را از بین می برد و از پیری پوست جلوگیری می کند. و از همه مهم تر اینکه دارای اثربخشی سریع است که رگ های واریسی را درمان می کند و حاوی کومارین است که یک ضد انعقاد قوی است که التهاب و تورم را کاهش می دهد.

کوکتل مزوتراپی آنتی اکسیدان F-MELIRUTIN

 

 

ویژگی های کوکتل آنتی اکسیدان ملی روتین فیوژن F-MELIRUTIN:

هر کوکتل مزوتراپی دارای یک سری ویژگی می باشد که آن را از سایر کوکتل ها متمایز می کند. که در اینجا ویژگی های کوکتل مزوتراپی ملی روتین f-melirutin فیوژن را بیان می کنیم:

  • ترمیم و بازسازی پوست
  • بهبود و کاهش رگ های واریس
  • درمان چربی های اضافی سلولیت
  • افزایش جریان گردش خون
  • رفع افتادگی و شلی پوست
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • مکمل کاشت مو جهت تسریع رشد مو 
  • کوکتل مزوتراپی آنتی اکسیدان F-MELIRUTIN
  • در فرمولاسیون کوکتل آنتی اکسیدان ملی روتین فیوژن F-MELIRUTIN سه ماده اصلی به نام روتین (Rutin)، تروکسروتین (Troxerutin) و کومارین (Coumarin) وجود دارد. در ادامه، با هر یک از این مواد و خاصیت و مزایای آن ها آشنا می‌ شویم.

    روتین: یک رنگدانه گیاهی بوده و خاصیت آنتی‌ اکسیدانی و ضد التهابی بسیار قوی دارد و با رادیکال‌ های آزاد مبارزه کرده و به بازسازی سلول‌ های تخریب شده کمک می‌ کنند. خاصیت دیگر روتین این است که انعطاف عروق را بیشتر می‌ کند که همین باعث بهبود خون رسانی می‌ شود. به همین دلیل می‌ تواند وریدهای دچار واریس را هم ترمیم کند. وقتی فردی دچار واریس پا باشد، در این ناحیه تورم در بافت یا ادم ایجاد می‌ شود. روتین به کاهش این تورم کمک کرده و گردش خون را بهبود می‌ دهد. بنابراین اگر به طور مثال از کوکتل آنتی اکسیدان ملی روتین فیوژن F-MELIRUTIN در تقویت مو استفاده کنیم، وجود روتین باعث می‌ شود تا علاوه بر خون رسانی بهتر به فولیکول‌ های مو، التهاب پوست سر هم کمتر شود و در نتیجه، تقویت مو و درمان ریزش مو به خوبی اتفاق بیفتد.

     کومارین: گیاه شبدر زرد حاوی کومارین است که این کومارین می‌ تواند به دیکومارین تبدیل شود. دیکومارین با خاصیت ضد انعقادی قوی خود معروف شده است یعنی از لخته شدن خون جلوگیری می‌ کند. این ویژگی باعث می‌ شود تا بتواند التهاب را کاهش داده، تورم را کم کند و ترمیم زخم را سرعت ببخشد. به همین دلیل انتخاب کوکتل آنتی اکسیدان ملی روتین فیوژن F-MELIRUTIN مثلاً برای تقویت مو می‌ تواند مفید واقع شود. چرا که با وجود کومارین در این کوکتل، هم خون رسانی بهتر شده و هم التهاب پوست سر کاهش می‌ یابد که هر دو، تقویت مو را به دنبال دارند.

    تروکسروتین: این ماده از درخت سوفورا بدست می‌ آید. تروکسروتین خاصیت ضد التهابی دارد و با تقویت دیواره عروق از جمله وریدها می‌ تواند به درمان واریس کمک کند. پس اگر مثلاً برای تقویت مو از این کوکتل استفاده کنیم، وجود تروکسروتین به عنوان یک ماده ضد التهابی در این کوکتل باعث فروکش کردن التهاب پوست سر شده و همین موجب تقویت مو می‌ شود.

کوکتل F-MAGISTRAL فیوژن

 از بین بردن چربی ها, کاهش سایز بدن

آیا می دانستید این تصور که چربی، دشمن سلامتی است و باید آن ها را از بین برد اشتباه است؟

در واقع ما بدون چربی، منجمد می‌شویم و رشته‌های عصبی ما از کار می‌افتند, نمی‌توانیم ویتامین‌ها را در بدن خود ذخیره کنیم و سیستم ایمنی بدن ما از پا در می‌آید. درواقع چیزی که دشمن سلامتی شماست چربی اضافه است.

برای ازبین بردن چربی های اضافه و لاغری می توانید از روش های زیر استفاده کنید :

  • کرایولیپولیز (Cryolipolysis): در این روش، بدون آسیب رساندن به بافت قرار گرفته در اطراف سلول‌های چربی، از سرما برای منهدم کردن آن‌ها استفاده می‌شود.
  • لیزر لیپولیز (Laser Lipolysis): برخلاف کرایولیپولیز، این بار از گرما استفاده می‌شود تا سلول‌های چربی از بین بروند.
  • رادیوفرکانسی لیپولیز (Radiofrequency Lipolysis): امواج مورد استفاده در این روش، رادیوفرکانس هستند که سلول‌های چربی با استفاده از این امواج از بین می‌روند.
  • مزوتراپی لاغری (Mesotherapy): با تزریق ماده مزوی گیاهی به صورت زیر پوستی، چربی‌ها را از بین برده و از بدن خارج می‌کند.

در مزوتراپی لاغری با استفاده از دو کوکتل بی‌نظیر F-PPC و +F-PPC که دارای دو ماده فسفاتیدیل کولین (Phosphatidylcholine-PPC) و سدیم دی اکسی کولات (Sodium Deoxycholate) هستند، سلول‌های چربی را از بین می برند. حالا در ناحیه‌ای که تزریق انجام شده، پر از مواد زائد است. این مواد زائد همان سلول‌های چربی مرده هستند که باید در اولین فرصت از بدن بیرون ریخته شوند. چرا که با باقی ماندن این مواد زائد، بعد از سومین یا چهارمین جلسه مزوتراپی با کوکتل F-PPC و +F-PPC، دیگر لیپولیز به خوبی انجام نمی‌شود. با خارج کردن آب میان بافتی و مواد زائد، فضا باز شده و این دو کوکتل می‌توانند همچنان عملکرد خوبی داشته باشند. اینجاست که معرفی کوکتل F-MAGISTRAL برای خارج کردن این مواد زائد به داد دو کوکتل معروف ما می‌رسد و با این کار، تعداد جلسات لازم برای لاغری را کمتر می‌کند.

بعضی افراد هم هستند که چاقی آن‌ها به خاطر ورم بدنشان است و در صورت خروج آب میان بافتی، به خوبی می‌توانند وزن خود را کم کنند. در این افراد می‌توان از کوکتل F-MAGISTRAL برای خارج کردن آب میان بافتی و تخلیه مواد زائد استفاده کرد. همچنین کسانی که به دلیل حساسیت به کافئین نمی‌توانند از کوکتل F-XBC برای درمان سلولیت استفاده کنند می‌توانند کوکتل F-MAGISTRAL را برای درمان انتخاب کنند.

mezoterapi shop f magistral

 

کوکتل F-MAGISTRAL, کوکتلی جادویی

بعد از تزریق کوکتل‌های لاغری، سلول‌های چربی مرده در ناحیه باقی می‌مانند. همین اتفاق موجب می‌شود بعد از چند جلسه مزوتراپی با دو کوکتل F-PPC و +F-PPC، دیگر این دو کوکتل نتوانند به خوبی اثر کنند و از طرفی نتوان کاهش سایز را مشاهده کرد. برای خروج سریع‌تر این مواد زائد، شرکت فیوژن اسپانیا محصول جادویی خود یعنی کوکتل F-MAGISTRAL را روانه بازار کرد. اگر به فرمول کوکتل F-MAGISTRAL دقت کنیم می‌بینیم که ترکیباتی مثل عصاره کنگر فرنگی (Artichoke)، روتین (Rutin)، تروکسروتین (Troxerutin)، کومارین (Coumarin) و سیلیس آلی (Organic Silica) دارد. هر یک از این مواد، کارهای زیر را انجام می‌دهند:

  • کار عصاره کنگر فرنگی، حمل مایعات بین بافتی و سلول‌های چربی مرده و خارج کردن آن‌ها از بدنمان است. واضح است که وقتی این سلول‌های چربی بیرون بروند، جا باز شده و جریان خون در همان محل بهتر می‌شود که خودش به دفع بیشتر سلول‌های چربی مرده کمک می‌کند.
  • روتین هم یک رنگدانه گیاهی است که با تقویت دیواره عروق باعث بهبود خونرسانی می‌شود. وقتی خونرسانی در ناحیه تزریق بهتر شود، سلول‌های چربی که از قبل توسط کوکتل‌های لاغری منهدم شده‌اند ولی در محل باقی مانده‌اند را به سرعت خارج می‌کند.
  • ماده سوم در این کوکتل، تروکسروتین بوده که خاصیت ضد التهابی دارد. سلول‌های چربی منهدم شده که از قبل در ناحیه تزریق دور هم جمع شده‌اند موجب ایجاد التهاب می‌شوند که وجود این ماده در کوکتل، آتش این التهاب را خاموش می‌کند.
  • ماده بعدی، کومارین است که از گیاه شبدر زرد به دست می‌آید. کومارین می‌تواند به دیکومارین تبدیل شود که خاصیت ضد انعقادی قوی دارد یعنی از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند. این ویژگی هم باعث کاهش التهاب و تورم در محل می‌شود.
  • ترکیب آخر، سیلیس آلی بوده که از جلبک بدست آمده است. این ترکیب می‌تواند به بازسازی کلاژن و الاستین کمک کند که نتیجه آن، سفت کردن پوست در ناحیه تزریق است.

در این فرمولاسیون، به منظور حفظ ساختار پوست، F-MAGISTRAL را با عصاره گیاه آرتیشو یا کنگر فرنگی ترکیب کرده‌ایم تا یک کوکتل با کیفیت بالا برای مزوتراپی لاغری بدن را ارائه دهیم. همچنین با استفاده از ترکیبات دیگری مانند روتین و کومارین، اثرات حفاظتی این محصول بر عروق پوست و بهبود گردش خون در پوست را افزایش دادیم. مزوتراپی لاغری یکی از رو‌ش‌های تأیید شده برای چربی سوزی و کاهش وزن است که به دلیل استفاده از مواد مورد نیاز بدن، عوارض جانبی ندارد.

 

منبع: کمپانی بیوتی لاولی



تعداد بازدید از این مطلب: 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود